Forum Discussion
4 Replies
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
Hoi @newpass21,
Welkom op de Nederlandse forums! Ik snap alleen niet zo goed wat je bedoelt. Dus je start de EA app op, maar dan krijg je de error reporter? Het zijn twee verschillende programma's, weet je zeker dat je de juiste opstart? - monique230513 years agoSeasoned Ace
Ik start de app telkens op en telkens krijg ik een 'stuur' error rapport te zien. Het is begonnen na dat ik de game 'repair' had gestart en nu ineens start dus niets meer op...Zit met mijn handen in het haar, weet niet wat ik moet doen!
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
Hoi @monique23051,
Kan je een schermopname delen van wat je precies ziet? Heb je trouwens al geprobeerd om de EA app cache te schonen? Hey @monique23051,
Zoals @EA_QueenBee aangeeft zou je kunnen proberen om de Cache van de EA app te legen. Dat kan een probleem geven als je daarvoor eerste de App moet starten.
Zou je eens willen kijken of je de nieuwste versie van de EA app gebruikt? Je kunt dat controleren via het instellingenmenu van Windows. Kijk dan bij Apps => Geïnstalleerde apps en zoek naar de EA app. Vlak onder de naam EA app zie je het versienummer. De nieuwste versie is: 13.8.0.5521. Als je een nader nummer hebt staan dan is het verstandig om de nieuwste versie te downloaden er eroverheen te installeren.
Laat ajb even weten of dat lukt.
About EA app Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 21 days ago
- 22 days ago
- 25 days ago
- 2 months ago