Solved
Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
3 years agoHey @RobbieDeHand1982,
Dus even voor de duidelijkheid; nu heb je een ander probleem met kanes wrath? Het downloaden/installeren lukt wel, maar het spelen niet. Klopt dat?
Dus even voor de duidelijkheid; nu heb je een ander probleem met kanes wrath? Het downloaden/installeren lukt wel, maar het spelen niet. Klopt dat?
3 years ago
klopt ik kan hem aanklikken dan zegt ie dat er een update is, en daarna start hij som alleen de base game cc3 op maar soms zegt hij dat er een repair nodig is, envervolgens installeerd hij alle opnieuw.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@RobbieDeHand1982, dankje voor de info. Ik denk dat het komt omdat de EA app plots geen vermelding meer heeft van C&C 3, die geeft plots een Error 404 als je die in de EA app zoekt.
Ik ga het doorzetten naar ons team ter onderzoek. Hopelijk heb ik snel meer info voor je. - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @RobbieDeHand1982,
Even een follow-up; we zijn op de hoogte van dit probleem met C&C 3, Kane's Wrath en de EA app.
Is het mogelijk mogelijk om voor jou terug naar Origin te gaan, als een tijdelijke oplossing? Dan zou het, als het goed is, wel moeten werken.
About EA app Technische problemen & bugs
Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.126 PostsLatest Activity: 5 hours ago
Recent Discussions
- 22 hours ago
- 4 days ago
- 5 days ago