Forum Discussion

Fosheast's avatar
Fosheast
Newcomer
15 days ago

GIFT CARDS?!?!

I bought 3 25 euro gift cards in the netherlands to buy battlefield 6, now im trying to redeem them and they are not valid..? 

What do i do now? 

2 Replies

• jolinedk's avatar
    jolinedk
    Newcomer
    3 days ago

Hi EA_QueenBee​! Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb 3 giftcards gekregen van alle drie 25 euro. Ik kan deze ook niet inwisselen. Ik weet niet precies bij welke winkel ze zijn gekocht, aangezien ik ze gekregen heb, maar ik vermoed de Primera. In ieder geval zijn de giftcards in Nederland gekocht. Ik heb ze een klein maandje geleden gekregen. 

Ik woon zelf ook gewoon in Nederland.

Nu wilde ik ze vandaag via mijn EA Wallet verzegelen en als ik de code in voer (waarvan ik die op de kaart had moeten wegkrassen) wordt er gezegd dat het geen geldige code is. De code die op de kaarten staan zijn allemaal cijfercodes van 15 cijfers lang. Geen (hoofd)letters er tussen. Ik heb een screenshot bijgevoegd van wat de precieze foutmelding is. 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    12 days ago

Hoi Fosheast​,

Welkom op de Nederlandse forums! Ik heb een paar vragen als dat oké is:

1. Waar heb je ze gekocht, precies?
    2. Woon je ook in Nederland, of woon je ergens anders?
    3. Wat zegt je foutmelding precies?

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!212 PostsLatest Activity: 4 hours ago