Forum Discussion

obrabo0100's avatar
obrabo0100
Newcomer
1 day ago

20.000 AXP CLUBS

Olá!

Gostaria de verificar um possível problema na minha conta relacionado às recompensas de XP do Clubs.

Eu recebi normalmente a recompensa de 26.000 AXP, porém nunca recebi a recompensa de 20.000 AXP.

Já confirmei que minhas Preferências de Comunicação da Conta EA estão ativadas, e mesmo assim o consumível de 20.000 AXP nunca apareceu no meu jogo, nem na aba de consumíveis.

Gostaria que verificassem se minha conta era elegível para essa campanha e, caso tenha ocorrido algum erro na distribuição, peço que analisem a possibilidade de conceder a recompensa.

Agradeço desde já pela atenção e aguardo um retorno.

Obrigado!

Hello,

I would like to report a possible issue with my account regarding the Clubs XP rewards.

I successfully received the 26,000 AXP reward, but I never received the 20,000 AXP reward.

I have already confirmed that my EA Account Communication Preferences are enabled, but the 20,000 AXP consumable has never appeared in my game or in my consumables inventory.

Could you please check whether my account was eligible for this campaign? If there was an issue with the distribution, I would appreciate it if you could review my account and grant the missing reward if appropriate.

Thank you for your time, and I look forward to your response.

1 Reply

• Olá!

Sugiro que entre em contato com o suporte do Ajuda EA:

https://help.ea.com/pt-br/