Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Português
  3. Centro da comunidade
  4. EA Discussão Geral

Forum Discussion

Fabiomometto's avatar
Fabiomometto
Newcomer
4 months ago

Upgrade no ea fc 26

Pessoal, comprei a versão do ea fc 26 sendo  ultimate ,sou do series s e quando entro, fala que preciso fazer o upgrade, alguém sabe como resolver?

discussão
problema de início de sessão
No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for EA Discussão Geral

EA Discussão Geral

Procurando um lugar para postar? Se o seu tópico não se encaixa em um fórum específico de jogo , seja sobre contas da EA, dúvidas gerais ou troca de ideias, este é o lugar certo!
Latest Activity: 50 minutes ago
704 Posts

Recent Discussions

• lipepe37's avatar

Battlefield 6 in slow motion

I have a RTX 3060 i5 9400f and 16gb of RAM, but my game runs in 'slow motion' on 32+ players maps. And even if my specs are considered low, some other players with the same gpu and cpu run the game 1...
    lipepe37
    50 minutes ago
  • HALL50025's avatar

Clubes

Não consigo entrar no modo clubes
    HALL50025
    3 hours ago
  • DiovaniMan's avatar

EA SPORT FC 2025 BLOQUEADO.

De uma hora para outra meu FC 2025 foi bloqueado. Entro no minha conta e nao tem como eu contestar, pois não há registro de banimento. O que eu faço?
    DiovaniMan
    6 hours ago
  • jackju8796's avatar

Não consigo entrar no aplicativo

Não consigo entrar no aplicativo fc 26 companion
    jackju8796
    6 hours ago
  • Samukadjdjdjjfjf's avatar

Conta Hackeaada

Tive minha conta Xbox hackeada e vinculada a uma conta EA que não tenho acesso por meio nenhum, ela é da Rússia e eu sou do Brasil. Entrei em contato com o suporte ontem e até agora nada de me a...
    Samukadjdjdjjfjf
    9 hours ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.