Forum Discussion
14 Replies
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hi @xxfrank1972xx,
Dus het spel loopt gewoon vast, maar verder krijg je geen foutmelding of zo? Gebeurt dit gewoon willekeurig, of doe je iets waardoor het spel vastloopt?
Een makkelijke eerste stap is om de cache te schonen. De PlayStation heeft geen echte cache, maar het is nog steeds een goed idee om de tijdelijke bestanden te verwijderen, want die kunnen soms problemen met je games veroorzaken. Het is zo dat als ik wedstrijd speel ineens niet meer speelt zoals normaal en als de wedstrijd afgelopen is alle plaatjes veranderd zijn in een soort van muntjes en kan dan ook niets meer van plaatjes of doelstellingen zien en moet dan steeds de game opnieuw opstarten
Hier is een foto ervan
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi @xxfrank1972xx,
Ik heb dat probleem met de munten al met de teams gedeeld, maar ik heb nog geen updates, helaas.
Kan je een filmpje of zo maken van wat er precies gebeurt wanneer het spel vastloopt? Want als het echt crasht, dan gaat er iets ernstigs mis. Hij crasht niet perse maar je merkt tijdens een wedstrijd dat ineens alles veel langzamer gaat en alle instellingen zijn verdwenen zodra op de achtergrond die muntjes verschijnen en ze komen nu zo vaak nu bijna bij elke wedstrijd of na 1 wedstrijd al
je kan dan werkelijk niets meer je moet dan ook telkens het spel helemaal opnieuw opstarten
zeer frustrerend vooral als je belangrijke wedstrijden net zoals champions of weekend league aan het spelen bent
Ik heb hierdoor al menig wedstrijd verloren en ben meer opnieuw aan het opstarten dan werkelijk te spelen.
weet jij of dit ook bij mensen is die het volledige spel gedownload hebben of is dit alleen bij de disk versie die ik dus heb?
Ik heb precies hetzelfde! Ik moet het spel telkens opnieuw opstarten... om gek van te worden
Heb jij ook disk versie of download versie?
Ik heb die probleem ook.... Het is echt zeer frustrerend!
Hopelijk wordt dit snel opgelost! Want ik ben helemaal klaar mee met ea fc24. Men betaald heel veel geld voor een spel die constant vast loopt. Ik vind dit echt niet kunnen!
About FC 24
Recent Discussions
- 2 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago