2 years ago
Glitch companion app
Hoi,
Ik wilde net via Quick buy totw alaba voor 200k kopen.
Geef ik de bevestiging dat ik deze koop, glitched de app naar 2 kaarten daarvoor. Eze gekocht voor 220k. Hoe kan dit zomaar gebeuren?
Hoi,
Ik wilde net via Quick buy totw alaba voor 200k kopen.
Geef ik de bevestiging dat ik deze koop, glitched de app naar 2 kaarten daarvoor. Eze gekocht voor 220k. Hoe kan dit zomaar gebeuren?
Door deze glitch heb ik de verkeerde kaart gekocht en zou ik graag zien dat dit ongedaan word gemaakt. Gr. Duco
@EA_QueenBee Hallo, zou u naar deze melding kunnen kijken? Bij voorbaat dank!
Beste @EA_QueenBee,
Dit weet ik 1000% zeker. Ik had gefilterd op koop nu tussen 180k en 250k, selecteerde de totw alaba-kaart in mijn beeld, klikte op: koop nu voor 200k, bevestig en hierna glitchede mijn scherm en had ik de Eze kaart gekocht. Ik kan dit nog wel testen maar dan moet ik ook andere kaarten quickbuyen waardoor ik nog meer coins ga verliezen. Ik denk niet dat dat de bedoeling is. Wellicht kunnen jullie kijken? Ik speel FC 24 op de Nintendo switch.
Hebben jullie een .log waarin jullie dit kunnen terugzien op mijn account wellicht? De kans is groot dat daar iets opmerkelijks in staat. Gisteravond vlak voor de melding is dit gebeurd
Beste @EA_QueenBee ,
Ok goed om te weten dat dit verder word onderzocht. Word er nog contact met mij opgenomen? Ik zou graag wel de transactie ongedaan willen hebben, desnoods mijn kaart gekocht van de markt o.i.d. maar i.i.g. de situatie teruggedraaid. Ik ben nu 200k kwijt door een glich van de companion app.
Ik zie graag uw reactie tegemoet.
Beste @EA_QueenBee ,
Wat voor oplossingen kunnen jullie dan bieden?
Door een glitch in jullie app verlies is ik 200k, het is niet meer dan terecht als ik hiervoor gecompenseerd word. Waarom zou ik überhaupt nog geld steken in UT op het moment dat de companion app niet goed functioneert en ik door glitches de verkeerde spelers koop?
Beste @EA_QueenBee,
Zou je nog een reactie kunnen geven mbt een oplossing? Of anderzijds wie ik hiervoor moet benaderen?
Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet.