2 years ago
Kan sbc niet afronden
Hoi ea ik heb ook al maanden last van een probleem bij de sbc ik wil dan een team inleveren en dan staat er dat me verbinding is mislukt met ultimate team ik hoop dat ea hier naar kan kijken
Hoi ea ik heb ook al maanden last van een probleem bij de sbc ik wil dan een team inleveren en dan staat er dat me verbinding is mislukt met ultimate team ik hoop dat ea hier naar kan kijken
Hoi ea ik heb geprobeerd om de update te verwijderen maar ik blijf de foutmelding nog steeds krijgen bij het indienen van me team
Hoi ea ik krijg nog steeds de zelfde foutmelding bij het indienen van het team terwel ik de ut update heb verwijderd kunnen jullie niet misschien op me account kijken en met een oplossing komen
Ik kan sinds gisteren via de compagion app geen enkele sbc indienen. Alles correct ingevuld en groene vinkjes maar bij het indienen krijg ik telkens een foutmelding.
Erg vervelend want sbc's zijn via de app 10 x makkelijker als op console.
Ja dat klopt ik krijg de melding.
Verbinding maken met ultimate team is op dit moment niet mogelijk. Je keert terug naar het hoofdmenu.
en op de app op je mobiel krijg ik:
uitdaging indienen is mislukt.
maar nu heb ik al 1 Squad ingeleverd maar die andere lukt niet hoop snel wat te horen
Zoals je ziet
En bij mij ?