Forum Discussion

5RNO's avatar
6 months ago

Didnt get welcome back packs

my account is 5+ years old, played every year. my friends got welcome back packs I got nothing.
Also my account has a locked transfer market. seems like a strange bug as if my account is brand new. very sad about this.

6 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 months ago
    Hoi @5RNO,

Welkom op de Nederlandse forums! Heb je in FC 24 een ban of schorsuing gekregen of zoiets?
  • 5RNO's avatar
    5RNO
    6 months ago

Ik heb een schorsing gehad van de webapp markt op FC 24 voor het gebruiken van chrome extensies om spelers sneller te kunnen kopen.
    Als ik hierdoor geen welcome back packs krijg kan ik dat ergens wel begrijpen maar het staat nergens vermeld "because you broke X Tos on FC24, you will not be recieving any welcome back packs".

Ook is er vermeld dat schorsingen van FC24 niet overgaan op FC25. 

🤔

• Ik heb hetzelfde probleem en was vorige Ea fc ook geband van de transfer markt. Er werd aangegeven dat ik deze toegang terug zou krijgen na weer veel te spelen, maar ook nu heb ik nog geen toegang voor de transfermarkt. Ook heb ik de welcome back packs niet gekregen waardoor het erg moeilijk word om met een team te beginnen en als dan de reden was dat ik de regels heb overtreden vorige Ea fc zou ik dit graag ook willen horen.

• Hollie_Braun's avatar
    Hollie_Braun
    6 months ago

ik heb het zelfde probleem, ik was geband op transfermarkt op EA FC 24 maar er staat nergens iets vermeld van dat je niks krijgt als je een ban had

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 months ago

@5RNO,

Je hebt gelijk dat je schorsing niet wordt overgebracht, maar als je naar ons vroege toegang artikel kijkt:

Om in aanmerking te komen voor beloningen voor terugkerende gebruikers, moet je vóór 31 juli 2024 meerdere keren zijn aangemeld bij EA SPORTS FC™ 24.

Als je je hiervoor kwalificeert en je account een goede reputatie heeft, verschijnen je beloningen op 18 september 2024 in je Web- en Companion-app.

Vandaar dat je dus geen terugkerende spelerbeloningen hebt gekregen. Dit geldt dus ook voor jullie, @Hollie_Braun & @Ziggysas2009 .

• 5RNO's avatar
    5RNO
    6 months ago

bedankt voor de toelichting maar ik snap het toch niet helemaal.
    Ik heb FC24 elke maand meerdere dagen gespeeld. in totaal 1200+ uur. Ik heb mij voor 31 Juli meerdere keren aangemeld om het zacht uit te drukken.
    zover ik weet heeft mijn account een goede reputatie. ik heb nergens gezien dat mijn reputatie anders dan normaal is.

Edit: het zal wel een reputatie dingetje zijn, maar dit word nergens aangegeven. (in de zin van, "je hebt een slechte reputatie" je moet het allemaal maar raden.) Helaas pindakaas voor ons in dit geval. iig bedankt voor de hulp. 

😞

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.220 PostsLatest Activity: 24 hours ago