Forum Discussion

SaiyannBroly's avatar
11 months ago

Ea play pro

Hallo,

Ik heb ea play geupgrade naar ea play pro en ik kreeg geld terug omdat ik nog 7 resterende dagen had van ea play

Wanneer krijg ik het geld op me rekening ?

En aangezien ik ea play pro heb, heb ik automatisch toegang tot ea fc 25 vanaf 20 september, maar wat als ik ea play pro stop na een maand en de game zelf dan koop, heb ik dan al mijn progressie in ea fc 25 dan nog zoals spelers - coins - ea punten ?

En aangezien ik geld terug kreeg van ea play krijg ik dan ook een refund als ik ea play pro stopzet en bijvoorbeeld nog 10 resterende dagen heb ?

7 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    11 months ago

Hoi @SaiyannBroly,

1. Het kan een paar dagen duren voordat je het geld terugkrijgt. Ik kan niet precies zien hoe lang, maar hopelijk zie je het snel.
    2. Als je je abonnement opzegt, dan hou je alle voorrtgang dat je hebt gemaakt. Je moet natuurlijk wel het spel kopen op PC want FC 25 heeft geen cross-progressie, maar al je coins/punten/spelers hou je.
    3. Als je een abonnement opgeeft als je nog dagen over hebt, dan krijg je geen geld terug, nee. Als je de EA Play abonnement annuleert dan hou je het tot de einde van de maand/jaar (dus wanneer je opnieuw zou moeten betalen).

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, maar als je nog meer vragen hebt, laat het me weten. 🙂

• Hallo,

Hartelijk dank voor de snelle reactie, en het is duidelijk.

Ik vroeg me alleen af waarom ik geld terug krijg omdat ik mijn abonnement heb geupgrade van ea play naar pro, en als ik het abonnement van pro stop zet geen geld terug krijg.

Ik snap dat je dan je pro status behoudt tot de volgende maand maar ik vroeg me af waarom ik bij de ene wel geld terug krijg en bij de andere niet.

• Krijg ik wel geld terug als ik me abonnement downgrade van pro naar ea play ?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    11 months ago

@SaiyannBroly,

Ik zal eerlijk zijn dat ik niet precies weet waarom ze het zo doen, maar ik geloof dat het zo is om EA Play Pro iets aantrekkelijker te maken is. ook omdat het gewoon een 100% betere versie is, dus als je net een volle maand hebt betaald voor EA Play dan voelt het minder slecht om naar Pro te gaan.

En waarom ze je geen geld terug geven als je je abonnement annuleert is omdat je nog volledig gebruik kan maken tot de einde van de betalingsperiode.

En waarom ze dat hebben besloten... Dat weet ik helaas niet. 🙂

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    11 months ago

@SaiyannBroly,

Voor die laatste downgraden vraag (Die zag ik niet toen ik m'n laatste bericht aan het typen was. Oops!) heb ik een artikel gevonden met wat extra info:

Zodra je hebt bevestigd, kun je tot het einde van je huidige factureringscyclus blijven profiteren van de voordelen van je EA Play Pro-lidmaatschap.

Ik neem dus aan van niet. Je houdt je Pro abonnement tot de einde van de betalingsperiode, en dan word je abonnement vernieuwd terug naar de basis EA Play.

• Hartelijk dank voor de goede informatie.

Maar ik heb nog een vraag, 

Ik heb nu EA play PRO en ea fc 25 gedownload, MAAR de ea points krijg je over 3 maanden verdeeld in totaal 4800 en 1600 per maand.

Maar wat als ik EA play PRO nu meteen stop zet en de ULTIMATE LOYALTY EDITION koop krijg ik dan alsnog de 4600 punten van de loyalty en krijg ik dan alsnog de 4800 van de EA play PRO.

En moet ik de game opnieuw downloaden als ik um koop om de ultimate loyalty edition te activeren terwijl ik EA play PRO nog van kracht is want ik heb um gedownload met EA play PRO.

• Komt er op neer, als ik nu EA PLAY pro 3 maanden hou krijg ik 4800 punten verdeeld in 3 maanden, maar als ik na 3 maanden de ultimate edition koop krijg ik dan ook de 4600 punten dan nog of ?

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.297 PostsLatest Activity: 3 months ago