Forum Discussion
17 Replies
- EA_QueenBee7 months ago
Community Manager
Hoi @mn6vvtvjkc9g,
De FC webapp is nog niet live. Als het goed is kan je die later vandaag gebruiken.
Als je het over de companion app hebt, dan kan je die vanaf morgen (19 september, ik weet helaas niet precies hoe laat) gebruiken voor FC 25.
We hebben wat meer info hier. Ik heb me ingelogd op fc25 met de 10 uur proefversie maar kan niet op de web app. het zegt dat ik een club moet maken een op de console moet zijn terwijl ik dit al heb gedaan. Wat moet ik doen?
Community Manager
Hey @skliavanvoetbal,
Kan je hier aanmelden met hetzelfde EA account als de webapp om te controleren dat je console gekoppeld is?
Ik heb het bekeken en mijn psn is gekoppeld aan mijn EA account. Ik heb ondertussen ook al 4 uur gespeeld op de proefversie en kan nog altijd niet op de web app (ngo altijd de melding dat ik een club moet opstarten).
ik heb exact hetzelfde probleem!
Ik speel voor het eerst op ps5 fifa 25, maar ik kan niet inloggen op de web app/ companion app. Ik heb al de 10 uur proefversie gespeeld.
Als ik wil inloggen geeft het foutmelding: " er zijn problemen, met de aanmeldingsdiensten. Terwijl we hieraan werken, kun je proberen je aan te melden via je spelcomputer of PC voor de volledige Football Ultimate Team-ervaring. " Dit heb ik dus al gedaan, ik heb al 2 uur de proefversie gespeeld en toch blijft hij de foutmelding geven.
Hiervoor heb ik een Xbox One gehad, dus heb ik ook fifa 24 niet kunnen spelen op ps5, heeft het misschien daarmee te maken?
Iemand die me kan helpen?
Community Manager
Hoi @cutdernaastxd,
Heb je hier nog steeds last van? Zo ja, krijg je deze foutmelding in allebei de webapp en de companionapp? Anders zou ik aanraden om de ander te proberen. - @EA_QueenBee ik heb beiden al geprobeerd, ik blijf dezelfde foutmelding krijgen
Zie hier het probleem!
About FC 25 Algemene discussie
Recent Discussions
- 10 days ago