Forum Discussion
17 Replies
- EA_QueenBee7 months ago
Community Manager
Hey @skliavanvoetbal,
Ik heb dit even gevraagd, en het lijkt erop dat de trial zelf geen toegang geeft tot de companion/web app. Hebben jullie FC 24 gespeeld op hetzelfde account/platform? Ik heb fc 24 gespeeld op Xbox One account, ik ben sinds eergisteren ps5 player geworden dus fc 25 is mijn eerste spel dat ik spel op ps5.
ik heb toen ik wou inloggen op de app, mijn da account ontkoppeld van mijn Xbox. Misschien is dat een reden?
- EA_QueenBee7 months ago
Community Manager
Juist, ik ie dat jij net een ander probleem hebt. Dus je hbt je Xbox account ontkoppeld van je EA account? Dat zou je problemen kunnen veroorzaken. Als je naar ons ontkoppeling artikel kijkt:
Risico's van ontkoppelen voor EA SPORTS FC™-spelers
Als je een platformaccount ontkoppelt dat je gebruikt om EA SPORTS FC™ te spelen, en dat account is nog steeds ingesteld als actief in de web- of companion-apps, verlies je volledig de toegang tot de apps.
Als je meer dan één platformaccount hebt op je EA-account dat je gebruikt om EA SPORTS FC™ te spelen, kun je het actieve account wijzigen in de web- en companion-apps om het risico dat je de toegang tot deze apps verliest aanzienlijk te verkleinen.
Hoewel het risico significant is verkleind, is het risico daarmee niet geheel geëlimineerd. Als je er zeker van wilt zijn dat je altijd toegang hebt tot de web- en companion-apps, moet je je platformaccounts niet ontkoppelen.
Je kan proberen om je Xbox account terug te koppelen, maar ik kan niet garanderen dat dat het probleem zal oplossen.
- @EA_QueenBee als ik het account koppel aan mijn Xbox account, moet ik dan inloggen via ps5, Xbox of normaal wachtwoord en mail?
- @EA_QueenBee, het lukt op deze manier, maar het is niet mijn team dat ik heb op de ps5 console, dit is het team waarmee ik gestart was als Xbox One account, als ik via Companion app zelf wil overschakelen naar ps5 krijg ik weer dezelfde melding.
Het lukt enkel via Xbox One - EA_QueenBee7 months ago
Community Manager
@cutdernaastxd,
Oké, maar we weten dat de apps weer werken tenminste. Dat is al een goed begin.
Ik denk dat het een kwestie van wachten tot vrijdag wordt, wanneer het spel volledig uit is. Ik weet dat in vorige afleveringen van FIFA/FC als je naar een ander platform ging dat je ook moest wachten. - @EA_QueenBee, dus als ik vrijdag inlog op mijn account zou het in orde moeten zijn en hetzelfde team behouden als op mijn ps5?
Is er een mogelijkheid om mijn team van Xbox te vervangen door mijn ps5 team of worden beiden een ander team?
About FC 25 Algemene discussie
Recent Discussions
- 2 hours ago
- 11 days ago