Forum Discussion
19 Replies
- Meganck19834 months agoNew Novice
Bij mij is nu de tweede keer.
Vorige keer duurde het een hele dag en geen idee hoe het dan opeens gewerkt heeft maar ik begin het stilaan beu te geraken!
Kan iemand aub helpen?
Een nieuw account aanmaken betekend ook een nieuw lidgeld betalen bij PS dus daar begin ik niet aan.
I am long in a black screen at a begin of a match in ultimate team and if I start up the game again I have a loss how are we going to fix that
Product: EA SPORTS FC 25
Platform:Xbox Series S
Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox Series S
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? SpookyStoiner
In welk speltype gebeurde dit? Ultimate Team™
In welk deel van het speltype? Champions
Welk onderdeel? Finals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 20-10-2024
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 12:00 pm
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Er is geen foutcode te zien het spel loopt gewoon vast
Wat gebeurt er? Als ik op mijn 1ste account probeer ultimate team te joinen loopt het scherm en de laadcirkel vast na lang wachten gebeurt er als nog niks. het spel opnieuw installeren,mijn gegevens verwijderen in fifa zoals op de help pagina staat, opnieuw opstarten van xbox of game heeft helemaal niks uitgehaald. zit nu al 3 dagen zonder mogelijkheid om op mijn main te spelen. mijn 2de account op het zelfde device en zelfde spel ondervindt dit probleem niet en hier kan ik dus wel op spelen dit maakt het dus heel vreemd.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ultimate team start wel op mijn 2de account op
Als ik op mijn 1ste account probeer ultimate team te joinen loopt het scherm en de laadcirkel vast na lang wachten gebeurt er als nog niks. het spel opnieuw installeren,mijn gegevens verwijderen in fifa zoals op de help pagina staat, opnieuw opstarten van xbox of game heeft helemaal niks uitgehaald. zit nu al 3 dagen zonder mogelijkheid om op mijn main te spelen.
mijn 2de account op het zelfde device en zelfde spel ondervindt dit probleem niet en hier kan ik dus wel op spelen dit maakt het dus heel vreemd.
Product: EA SPORTS FC 25
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? Sjanus_004
In welk deel van het speltype? Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 18-10-2024
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) Zwart scherm en daarna dat de applicatie fout is
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee heb het al 15x gemeld
Wat gebeurt er? Ik start Ultimate Team op en dan wordt ik er uit gegooid met een applicatie fout
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Jullie moeten het regelen want heb er €800 in gegooid dus ja regel het !!!
ik heb het al heel vaak geprobeerd en gerapporteerd maar niks gebeurd het wordt niet gefixt niks heb er op dit moment €800 in het spel zitten en dit slaat nergens op dat je er uit gegooid wordt
regel het!!!!!!
- EA_QueenBee4 months agoCommunity Manager
Hoi allemaal,
Kunnen jullie alsjeblieft proberen om via de web/companion app je UT squad te verwijderen? Niet de spelers zelf, gewoon je squad. Laat me weten of je dan weer UT kan opstarten op je PC/console. Dit heeft inderdaad gewerkt!
dankjewel voor de snelle reactie.
heb je toevallig tips om dit te voorkomen of kan dit gewoon zomaar gebeuren of is dit iets selectie afhankelijk?
- EA_QueenBee4 months agoCommunity ManagerHoi @ajax08ajax,
Fijn om te horen dat het heeft geholpen! Ik weet niet precies wat het probleem vereoorzaakt; ik weet dat het een probleem was met de nieuwste update, maar de studio is nog steeds aan het onerzoeken. Als ze vragen hebben voor spelers die hier last van hebben, dan deel ik ze wel hier. Product: EA SPORTS FC 25
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? Rover-Mees
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? Vanaf 10/16/2024 tot en met nu
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) Weet ik niet precies, maar ergens begin middag
Wat is je tijdzone? MET - GMT + 3:30
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Weet ik niet
Wat gebeurt er? Ik kom niet in ultimate team, andere modus’s lukken wel zoals: clubs en carrière. Ik weet niet wat het probleem is want ik ben niet gebanned of iets in die richting. In de webapp kom ik wel.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat weet ik zelf niet
…
- EA_QueenBee4 months agoCommunity ManagerHoi @kaashan07,
Kan je proberen om via de web/companion app je squad te verwijderen? Niet de spelers zelf, gewoon je squad. Laat me weten of je dan UT weer kan opstarten. Ik krijg steeds foutmelding als ik ultimate wil starten de rest kan ik allemaal spelen buiten ultimate, ik en alles gedaan wat op internet sta maar krijg deze nog steeds, kan iemand mij helpen a.u.b. ??
About FC 25 Technische problemen
Recent Discussions
- 10 hours ago
- 7 days ago
- 8 days ago