Forum Discussion

myronblink's avatar
myronblink
Seasoned Newcomer
3 days ago

Game crash na opstarten game wat resulteert in loss

Tijdens afgelopen fut champions weekend league is het 9x voorgekomen dat wanneer ik een game in ging, na het zien van mijn tegenstanders team, het volledige spel af sloot. Dit resulteerde in wanneer ik mijn game weer opstartte dat ik een loss bij mijn fut champs record op kreeg. 
ik heb allerlei dingen geprobeerd zoals crossplay aan en uit zetten maar dat heeft niet geholpen. 

Nu heb ik dankzij dit maar 6 potten van de 15 kunnen spelen omdat de rest allemaal als losses zijn geteld.

Dit is gespeeld op de ps5 versie.

5 Replies

• Hoop dat er snel een oplossing voor komt, al geen weekend leaugue kunnen doen, rivals vrijwel niet (is gewoon een loterij of je wel of niet crashed). Kan daarom ook niet maldini vrijspele via die cup, want werd me 2e pot er ook alweer uitgegooid 

• mrtjzx's avatar
    mrtjzx
    Rising Newcomer
    2 days ago

Ik heb precies hetzelfde, ik kan nu geeneens mijn rivals overwinning halen ,ik.wil dus compensatie 

• myronblink's avatar
    myronblink
    Seasoned Newcomer
    2 days ago

Wanneer dit gebeurt krijg ik een zwart scherm en krijg ik een foutmelding van playstation. Errorcode CE-108255-1 geeft hij iedere keer aan.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 days ago

Hoi myronblink,

Dus eigenlijk in elke UT spelmode crasht het spel. Krijg je een foutmelding wanneer dit gebeurt? Zo ja, wat zegt het?

• myronblink's avatar
    myronblink
    Seasoned Newcomer
    3 days ago

Ik wil hier aan toevoegen dat dit ook voor komt in friendlies en division rivals.

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.561 PostsLatest Activity: 4 days ago