Forum Discussion
29 Replies
Sort By
- EA_QueenBee5 months agoCommunity ManagerHoi @Vlezige-boom,
Welkom op de Nederlandse forums! Wanneer wordt je gedisconnect precies? Is het altijd op hetzelfde moment, of is het iedere keer anders? Ik heb sinds gister avond dat ik uit de game word gegooid, maak niet uit welke game mode ( rush, squad battle, rivals).. wat is hier tegen te doen, hiervoor had ik hier totaal geen last van en kon ik gewoon spelen
na elke wedstrijd of ik win of verlies word ik uit heel ultemate team gegooit en krijg ik de munten vermindering
Ik heb dit ook sinds gister avond, dan speel ik een potje rivels of rush. dan win of verlies ik en word ik eruit gegooid en heb ik een dnf....
- @dindewolf ik dus ook, onwijs irritant
- @BrinyClown4 speel je ook op pc?
- @EA_QueenBee is er een reden waarom dit is en word en vandaag nog geregeld? want ik heb zo ook een toernooi
- @BrinyClown4 ja ik was bezig met een vriend om die zilveren en bronzen first owner objective te halen en ik kan niet meer spelen en hij op ps5 wel
- @dindewolf ik dus precies ook lol. ging de hele tijd goed. en nu kan ik niks meer hahah
About FC 25 Technische problemen
Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.433 PostsLatest Activity: 19 hours ago
Recent Discussions
- 19 hours ago
- 19 hours ago
Fs evolution
Solved2 days ago- 2 days ago