Forum Discussion

KidCosinus's avatar
KidCosinus
Seasoned Rookie
2 months ago

Spel start maar bevriest na paar minuten

Sinds vanmiddag 17.00 bizar probleem. Spel start op, werkt een paar minuten prima, maar bevriest dan compleet. Zelfs mijn hele PC zit muurvast. Gebeurt in career model, UT, maakt niet uit. Ik speel bijna dagelijks FC25 en heb dit nog nooit eerder gehad. Andere zware spellen geen probleem, dus lijkt geen PC probleem. Ik heb FC25 gedeinstallleerd en opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft. Iedere keer na ongeveer 2 a 3 minuten, zelfs als ik op dat moment in een menu zit. Hoe kan het dat ik dit spel al bijna een jaar speel, en nu pas dit probleem heb. Is die vermaledijde anti-cheat software weer eens een probleem?

2 Replies

• KidCosinus's avatar
    KidCosinus
    Seasoned Rookie
    2 months ago

Al dagen last van. Op het Engelstalige forum rapporteren veel mensen dit probleem. Ik heb de EA app en FC25 al 2 keer opnieuw geïnstalleerd, alle drivers geupdated, zelfs gisteravond een nieuwe videokaart in mijn PC gezet. Niets helpt. En vreemd dat het spel start, je een paar minuten kunt spelen (maakt niet ut welke modus) en dan muurvast loopt, beeld bevriest gewoon. 

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.726 PostsLatest Activity: 13 days ago