Forum Discussion

AFCA-Dmoerland's avatar
5 months ago

Ultimate team wedstrijd verwerken

na elke wedstrijd bij ultimate team wordt ik uit fut gegooid met de melding.  Kan uw gegevens niet verwerken.  Probeer het later nog eens. 

ik game via kabel met snelste glasvezel netwerk dus dat kan het probleem niet zijn 

tis al sinds het uit is altijd goed gegaan en vanavond geen een potje kunnen afsluiten.  Winst of verlies 

ben nu al een berg punten misgelopen.  Maar ook punten in Squad battles en evt promoties in rivals. 

hebben hier meerdere mensen last van 

7 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago

Hoi @AFCA-Dmoerland,

Ik zie dat meerdere spelers hier inderdaad last van hebben. De studio is al op de hoogte en aan het onderzoeken. Zelf denk ik ook niet dat het een probleem met je verbinding is, maar voor de zekerheid zal ik toch wat foutoplossingen met je delen. Je weet maar nooit, misschien helpt het.

• ah Okee top. Hopen dat jullie het snel kunnen vinden. Kan hier enige compensatie voor worden gegeven ? Desnoods me Squad battle wedstrijden terug naar 0 zetten dat ik er nog steeds 12 kan spelen ..  heb ook een hele avond voor niks gespeeld. Van alles geprobeerd 

met me router etc. Niks hielp. Me verbinding gaf op de site ook 97 procent aan  dus daar is ook niks mis mee

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago
    @AFCA-Dmoerland,

Ik heb helaas geen invloed over compensatie en zo; dat is een studio beslissing. Als ze iets geven, dan zullen we er ongetwijfeld van horen..
  • @EA_QueenBee hallo, ik heb hier ook last van. wat moet ik doen? ik kan wel een wedstrijd verliezen maar bij elke win kan hij niet verwerkt worden?!?
  • timstonovic's avatar
    timstonovic
    4 months ago

Ik heb dit ook na veel friemelt potjes waar ik en tegenstanders golden goal deden voor evolutions wat moet ik doen?

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.433 PostsLatest Activity: 21 hours ago