Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums FrançaisEA SPORTS FC™
  3. FC 26
  4. FC 26 Discussion générale

Forum Discussion

elstigma1's avatar
elstigma1
Newcomer
2 months ago

Choix joueur héro 86+ au lieu de 86 max

Bonjour, 
J'ai fais un choix joueur héro que je pensais être 86+ mais il y a eu une erreur de traduction et c'était un 86 max.

J'aimerai avoir une compensation car je vois que certains ont déjà reçu une nouvelle fois ce choix.

Merci.

pc
ultimate team
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• Wailoxxyy's avatar

FC26.

I really dont know what to say. this game is just horrible everything is so bad i dont know what they did to this game first week was so good but now the game is just unplayable every game is the sam...
    Wailoxxyy
    1 hour ago
  • AnthonyBale11's avatar

Évolution

Bonjour comment avoir l’évolution formation express ?
    AnthonyBale11
    2 hours ago
  • litalianodu5-7's avatar

Barthez / Mandanda toujours pas dans le jeu

Bonjour, pourquoi n’avons nous pas Barthez dans les icônes ou bien même Mandanda en Hero ligue 1? il serait plaisant d’avoir un peu plus de gardien français avec des cartes spéciales. bon jeu à t...
    litalianodu5-7
    8 hours ago
  • ProodtoBcool's avatar

Match fut champions truqués

La méta du jeu m'est très clairement défavorable je vois bien que mon équipe subit un handicap de base et une restriction de leur IA.. Du coup comme c'est assez visible que le jeu m'escroque comment ...
    ProodtoBcool
    10 hours ago
  • Miraculous20201's avatar

Ea music

Comment desactiver le raccourci , qui , en appuyant sur R1 , ouvre la page EA music , se truc , s’ouvre meme pendant le match . Sa rend fou .
    Miraculous20201
    1 day ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.