Forum Discussion

TheGrazyBird's avatar
TheGrazyBird
Rising Novice
5 days ago

Al de 2de Klasse´s

Ik lees dat veel Nederlanders hun 2de divisie in EA FC 26 zou willen zien. Iets dat ik zeker begrijp en waarschijnlijk wil elke speler van zijn eigen land dit wel, voor zijn land. 

Zo hoop ik ook al lang voor de Pro challengers league uit België (2de divisie). Dan zouden de playoffs ook eens correct kunnen zijn in EA Fc.

Waarom de 2de divisie van elk 1ste dat er nu in zit op zijn minst zou moeten:

Realistischere carriere modus, vechten tegen degradatie, of spelen om de stijgen met je eigen club. Als je begint met carriere modus, moet je uzelf als coach bewijzen, je komt tegen het eind van een seizoen bij een ploeg die laatste sta en je moet ze redden van degradatie. Veel realistischer dan direct een carriere te beginnen bij een top ploeg.

Nieuwe verdiensten zoals:

Behaal promotie in eigen land (carriere modus), overleef degradatie (carriere modus), Ga van kleine club, naar top club (carriere modus).

Dit zou de game veel beter maken op single player niveau. Vroeger op PES maakte ik altijd zelf mijn 2de klasse.

Daarvoor had ik een Nederlands voetbalspel dat helaas niet meer besta, ook daar had je 2de klasse, je begon daar met een ploeg en een mini stadion. Voor promotie moest uw stadion dan uitbreiden net zoals uw trainingsveld, fastfoodketen, winkels... 

Zou dit niet slecht zijn om zo iets te doen in jullie game? Denk dat de game this is football was, kunnen jullie van EA eens opzoeken op een oude ps2 dan wel 😅.

Grz

No RepliesBe the first to reply

About FC 26 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.23 PostsLatest Activity: 49 minutes ago