TacticalDutchNew Novice23 days agoSchandalige game!beelden spreken voor zich! 1 woord, SCHANDALIG19ad7edb98548-master_playlist.mp428.8 MB
Featured PlacesFC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 4 days ago107 Posts
FC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 4 days ago107 Posts
Recent DiscussionsWaarschuwing Ik heb een waarschuwing van ea gekregen tranfer is opslot is dat binnen 24uur weer open fc 26 bug rode kaart een speler is geschorst en ik speel een rivals wedstrijd dan moet die toch niet meer geschorst zijn??? Dat zegt chatgpt Evolutie speler krijgt niet alle punten op de kaart die hij moet krijgen Hoi ik ben nu al 2 dagen bezig met jullie servicedesk mijn ticket nummer is #232657760 en ik word niet echt goed geholpen het gaat om een probleem dat ik mijn. Eusebio in meerdere evoluties heb geda...Career mode Ideeën Geachte meneer/mevrouw, Ik speel Ea sports al heel lang en merk dat iedereen aan het begin van het spel ultimate team speelt. Na een tijdje begint ultimate team saai te worden en stappen mensen over...Joga Bonito Alaba Hallo forumleden, gister heb ik na content release van 7 uur de starter11 sbc gedaan. Daarom kreeg ik alaba als gouden kaart terwijl hij een promo kaart heeft. Kan iemand mij helpen?