Forum Discussion

EmanuelKu10's avatar
EmanuelKu10
Rising Newcomer
28 days ago

Career mode Ideeën

Geachte meneer/mevrouw,

Ik speel Ea sports al heel lang en merk dat iedereen aan het begin van het spel ultimate team speelt. Na een tijdje begint ultimate team saai te worden en stappen mensen over naar career mode. Ik heb paar ideeën om career mode interresanter te maken.

1. Laat het verbeteren van stadions geld kosten. Bijvoorbeeld: Je begint een career mode met een lage rated team met een kleine stadion. Als je spelers in dat team beter worden, wordt de club ook beter en heb je dan een grotere stadion nodig voor de fans. Maak het zodat dat geld kost en je een aantal fans nodig hebt om een groter stadion te nemen. Net als in clubs. Dat maak het namelijk realistischer en leuker.
  2. Laat je tenue's/kits zelf maken. Nadat je een seizoen heb doorgebracht met een team worden de tenue's outdated. Maak het zodat je net als in clubs je eigen tenue's kan veranderen.
  3. Laat je eigen sponsors kiezen. In het spel F1 2026 kan je je eigen sponsors kiezen om het seizoen door te brengen. Haal dat over in career mode. Maakt het veel realistischer en kost zelfs geen enkel cent, omdat het al gedaan is in een andere spel van Ea.

Ik heb veel meer ideeën net als hierboven. 

MVG,

Emanuel Kutsev

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    26 days ago

Hoi EmanuelKu10​,

Dank je wel voor je feedback! Hopelijk kunnen ze een paar van je ideeën uitvoeren in een toekomstige update/spel.

Featured Places

Node avatar for FC 26 Algemene discussie

FC 26 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 2 days ago
113 Posts