Forum Discussion

stilletjee's avatar
stilletjee
Seasoned Newcomer
24 days ago

Extinct spelers niet te krijgen door aanbod en bots.

Hallo.

Ik probeer nu de laatste 3 dagen 1 specifieke speler te kopen op de transfermarkt.

Helaas is er door het aanbod maar telkens 1 beschikbaar per minuut.

Als je er dan eindelijk 1 gevonden hebt ben je automatisch te laat verwege bots die het binnen 1 seconden hebben gekocht.

Ook wordt je nog eens gestraft door het te vaak zoeken op de markt waardoor het systeem je softlockt van de markt.

Deze locks zijn niet grappig en je wordt gestraft voor het zoeken van een speler.

Nu hebben de mensen die geen bots hebben en het spel gewoon normaal volgens de algemene voorwaarden proberen te spelen zonder gebruikt te maken van 3e apps of bots kort om gewoon pech? Of is dit wat wel in jullie visier zit om op te lossen?

Wil het toch aankaarten want lijkt mij een simpel fix om die mensen te bannen of als jullie het toch tolereren het aanbod te vergroten.

Thanks.

3 Replies

• Zijn lang niet altijd bots, is van een boel dingen afhankelijk. Internet snelheid, moment van verversen van het aanbod bij snipen, snelheid van button pushen. Dan zijn er honderden die tegelijk Openda proberen te krijgen, ja; dan is de kans klein. Ik heb er bijna 3 uur over gedaan voor ik een keer geluk had. Proberen te snipen op het moment dat de supply er is, dus na SB rewards, Rivals rewards enzo.

• AlvaroOnyxReaven's avatar
    AlvaroOnyxReaven
    Rising Newcomer
    22 days ago

Niet alleen met spelers is dat, verbruiksitems is dat ook zo. Wil graag mijn doelstellingen behalen maar ik kan geen schaduw teamgeest op de transfermarkt vinden. Dat geeft mij de meeste irritatie. Kan hier iemand mij mee helpen?

Featured Places

Node avatar for FC 26 Algemene discussie

FC 26 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 2 days ago
100 Posts