hhanedslNewcomer2 months agofc 26 bug rode kaart een speler is geschorst en ik speel een rivals wedstrijd dan moet die toch niet meer geschorst zijn??? Dat zegt chatgpt
Featured PlacesFC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 13 days ago132 Posts
FC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 13 days ago132 Posts
Recent DiscussionsClubs fout Ik kan voor een of andere reden alles spelen buiten Clubs en snap niet waarom. Er staat telkens “Unable to connect to the EA server. Please check your internet connection and try again”. Maar mijn co...Playstyle plus evo Ik heb perongelijk de verkeerde playstyle plus gekozen kan dat nog verholpen worden of ben ik de pineut nu? Ik zou graag mijn geld terug willen. Ten eerste heb ik geld uitgegeven aan Points voor Evolutions. Hier had ik al eens een probleem mee gehad en hier ben ik totaal niet mee geholpen. Daarnaast ben ik sinds de Icon Swaps al 5x tegen chea...Schandalige game! beelden spreken voor zich! 1 woord, SCHANDALIG Nieuwe stadions bouwen op aanpassen in EA FC Hallo EA! Is het ook mogelijk om stadions te bouwen/ verbouwen of aan te passen of uit te breiden in FC? Anders misschien een leuke tip om toe te voegen aan de game om het nog leuker te maken en i...