Forum Discussion

Potje_klikken's avatar
Potje_klikken
Rising Newcomer
2 months ago
Solved

Geen icon pack

Hallo,

ik heb fifa gepreorderd en heb bij mijn fc26 wel mijn 2000 punten al gekregen, maar nog steeds niet mijn icon-pack… Waar zou dit aan kunnen liggen? Opnieuw opstarten etc. heb ik al geprobeerd. 

• Hoi allemaal,

De FC UT icon is alleen beschikbaar voor spelers die vóór 26 augustus de Utlimate Editie van het spel hebben gepreorderd. Als je na 26 augustus het spel hebt gekocht, dan kom je niet in aanmerking helaas.

15 Replies

• Lykossx's avatar
    Lykossx
    Seasoned Newcomer
    2 months ago

Bij mij ook nog geen icon pack of points en heb EA Play Pro ook 3 dagen geleden gekocht. Weet jij toevallig al iets meer EA_QueenBee​?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

Hoi allemaal,

De FC UT icon is alleen beschikbaar voor spelers die vóór 26 augustus de Utlimate Editie van het spel hebben gepreorderd. Als je na 26 augustus het spel hebt gekocht, dan kom je niet in aanmerking helaas.

• Lykossx's avatar
    Lykossx
    Seasoned Newcomer
    2 months ago

EA_QueenBee​ Ik heb de Ultimate Edition voor 26 augustus gepreorderd, maar heb nog geen points of icon pack van mijn EA Play Pro subscription ontvangen…

• Yasin3806's avatar
    Yasin3806
    Rising Newcomer
    2 months ago

ik heb gisteren ea pro gekocht en heb niks gekregen van icon pack of fifa punten en mijn vriend heeft vandaag ea pro gekocht en heeft icon pack gekregen en 2000 munten

• Yasin3806's avatar
    Yasin3806
    Rising Newcomer
    2 months ago

ik heb gisteren ea pro gekocht en heb niks gekregen van icon pack of fifa punten en mijn vriend heeft vandaag ea pro gekocht en heeft icon pack gekregen en 2000 munten

About FC 26 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.95 PostsLatest Activity: 5 hours ago