Forum Discussion

DizzAlex's avatar
DizzAlex
Rising Novice
29 days ago

Pack luck

Na jaren met plezier te spelen heeft EA het toch voor elkaar gekregen. Weken spelen. Eindelijk genoeg coins verzameld voor de best mogelijke pack verkrijgbaar  Die aanklikken en gewoon niks krijgen. Wie vindt het leuk om 280k coins uit te geven en niks te krijgen. Kom op EA. geef de mensen die de game levend houden gewoon iets. Dit is waardeloos en voor niemand leuk. Fix dit en geef me nu compensatie of verlies voor altijd een speler. 

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    28 days ago

Hoi DizzAlex​,

Als je zegt dat je niks krijgt, bedoel je dat je letterlijk geen speler uit de pack hebt gekregen, of ben je teleurgesteld met je pack inhoud?

• DizzAlex's avatar
    DizzAlex
    Rising Novice
    25 days ago

Hi queenbee, ik ben teleurgesteld. Kan me niet voorstellen dat er voor 280k zo weinig inhoud mogelijk is. Ik snap dat het een gok blijft om te investeren in een pack. Maar het % gaf me het idee dat hier wel iets uit zou moeten komen. Het was echter wel heel erg weinig. 1 walkout van 87, verder alles lager dan 85. Zeer demotiverend voor een speler die al jaren trouw de game jaar na jaar koopt. 

Featured Places

Node avatar for FC 26 Algemene discussie

FC 26 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 6 hours ago
107 Posts