LisaERMSeasoned Novice4 days agoGefeliciteerd EA, slechtste game ooit en een EA speler voor t leven verlorenGefeliciteerd EA, slechtste game ooit en een EA speler voor t leven verloren
Featured PlacesFC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 23 hours ago125 Posts
FC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 23 hours ago125 Posts
Recent DiscussionsPlaystyle + veranderd. Beste, Ik heb op mijn Thunderstruck Weghorst een evo gedaan waar ik FIFA punten aan heb uitgegeven. Er stond bij de Thunderstruck promo vermeld dat deze een Playstyle+ zou krijgen tot max. 1 playsty...FS opleiding en TOTY evolution Is het mogelijk EA om uit te leggen hoe deze evolutions werken om er het optimale uit te halen, zeg maar wat is de juiste volgorde. Ik heb keuzes gemaakt maar kan nu niets meer gebruiken dus heb den...Doelnet animaties Beste ea, Zouden jullie in de volgende update misschien de doelnet animaties aan willen passen of extra opties in de instellingen zetten zoals: ondiep net (heel strak), diep net (heel strak), of die...Koop en speel een spel dat wel goed is Koop en speel een spel dat wel goed is Fc 26 TOTY edtion ps4 Ik heb op de playstation 4 fifa fc TOTY edtion gekocht maar heb geen fifa points gekregen Ook geeft hij in de store nog aan dat ik de standaard edtion heb ipv de TOTY edtion Hoe kan ik toch de po...