Dreamerros89Newcomer3 months agoIk mis een speler van fc TwenteMarko Pjaca zit niet in ultimate team en is wel echt een goede speler. Kunnen jullie deze toevoegen. Is ooit voor 28 miljoen gekocht en inmiddels op contract bij fct
Featured PlacesFC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 15 hours ago104 Posts
FC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 15 hours ago104 Posts
Recent DiscussionsCareer mode Ideeën Geachte meneer/mevrouw, Ik speel Ea sports al heel lang en merk dat iedereen aan het begin van het spel ultimate team speelt. Na een tijdje begint ultimate team saai te worden en stappen mensen over...Joga Bonito Alaba Hallo forumleden, gister heb ik na content release van 7 uur de starter11 sbc gedaan. Daarom kreeg ik alaba als gouden kaart terwijl hij een promo kaart heeft. Kan iemand mij helpen? Prijsproblemen Nintendo switch 2 Raphina thunder card Max sell price on switch 30.000 coins. It should be between 66.500 and 1.300.000 coins. EA please fix this so I can sell my players when needed. I had the same problems with ...Hero 86+ Ik heb de hero pack gedaan 86+ heb niks gekregen Schandalige game! beelden spreken voor zich! 1 woord, SCHANDALIG