Forum Discussion

Joekrefa's avatar
Joekrefa
Rising Novice
1 month ago
Solved

Playstyle + veranderd.

Beste,

Ik heb op mijn Thunderstruck Weghorst een evo gedaan waar ik FIFA punten aan heb uitgegeven. Er stond bij de Thunderstruck promo vermeld dat deze een Playstyle+ zou krijgen tot max. 1 playstyle+. Ik was in de veronderstelling dat deze dus niet zou worden toegevoegd wanneer ik er al een Playstyle+ op zou zetten. Kunnen jullie dit terug veranderen? Het gaat om Thunderstruck Wout Weghorst. Deze had Low Driven+ en nu Finesse+. 

Alvast bedankt voor jullie reactie!

• Joekrefa​,

Ik heb het met een studiolid overlegt (en het duurde helaas voordat ik antwoord kreeg), en ik denk dat ik eindelijk het antwoord heb van wat er precies is gebeurd:

1. Je hebt een Thunderstruck zonder PS+.
    2. Je krijgt een PS+ van de evo.
    3. De live upgrade gebeurt, en je speler krijgt nu een PS+ van zichzelf.
    4. Je evo ziet nu dat je speler een PS+ heeft. Het krijgt dus niet meer de PS+ van de Evo, want de evo heeft een Max 1 PS+ en kan geen PS+ vervangen of toevoegen (want de 1 van de basiskaart heeft die nu).

Vandaar dat je speler nu Finesse Shot + heeft. Want het is altijd basiskaart + evo. En je basiskaart heeft een PS+.

Het spijt me dat ik dit probleem niet helemaal begreep. Nu zie ik wat er precies is gebeurd, en het werkt dus zoals bedoeld.

Ik kan helaas niet helpen met een terugbetaling, of om je EVO ongedaan te maken. 

16 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Joekrefa's avatar
    Joekrefa
    Rising Novice
    1 month ago

Beste EA_QueenBee​,

Ik heb inderdaad de Frostbite Finisher evo op Thunderstruck Weghorst gedaan vóórdat de Thunderstruck kaart werd geüpgrade. Omdat er dus Max 1 PS+ bij de promo stond, en ik nergens heb zien staan dat de al toegevoegde Playstyle+ dan overschreven zou worden. Als dit wel ergens stond op de website of Promo Info, kun je me dit dan laten zien? Ik heb namelijk specifiek die evo gekozen omdat het Low Driven+ gaf aan mijn spits. Alvast bedankt voor je reactie

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 month ago

Hoi Joekrefa​,

Sorry dat ik nu pas reageer! Maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat er precies is gebeurd.

Je had de Frostbite Finisher op je Thunderstruck Weghorst gedaan. Daardoor kreeg die Low Driven+. Welke Evo had je daarna gedaan? Als het dus nog een Evo is die Max 1 speelstijl + geeft, dan wordt de oude (je Low Driven + dus) overgeschreven met de nieuwe. Als je dus weer een Evo hebt gedaan die een speelstijl+ geeft, dan werkt alles zoals bedoeld.

EDIT 29/ 01/ 25: Evo's overschrijven je Spellstijl + niet. Ik had dit fout.

• Joekrefa's avatar
    Joekrefa
    Rising Novice
    1 month ago

Beste, word er gekeken naar mijn probleem? Mvg

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 month ago

Hoi Joekrefa​,

Welk Evo was het precies? De Thunderstruck evo geeft maar een cosmetische verandering.

Kan je een schermopname delen van de Evo en je speler?

Featured Places

Node avatar for FC 26 Algemene discussie

FC 26 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 7 days ago
132 Posts