Forum Discussion

Joekrefa's avatar
Joekrefa
Rising Novice
1 month ago
Solved

Playstyle + veranderd.

Beste,

Ik heb op mijn Thunderstruck Weghorst een evo gedaan waar ik FIFA punten aan heb uitgegeven. Er stond bij de Thunderstruck promo vermeld dat deze een Playstyle+ zou krijgen tot max. 1 playstyle+. Ik was in de veronderstelling dat deze dus niet zou worden toegevoegd wanneer ik er al een Playstyle+ op zou zetten. Kunnen jullie dit terug veranderen? Het gaat om Thunderstruck Wout Weghorst. Deze had Low Driven+ en nu Finesse+. 

Alvast bedankt voor jullie reactie!

• Joekrefa​,

Ik heb het met een studiolid overlegt (en het duurde helaas voordat ik antwoord kreeg), en ik denk dat ik eindelijk het antwoord heb van wat er precies is gebeurd:

1. Je hebt een Thunderstruck zonder PS+.
    2. Je krijgt een PS+ van de evo.
    3. De live upgrade gebeurt, en je speler krijgt nu een PS+ van zichzelf.
    4. Je evo ziet nu dat je speler een PS+ heeft. Het krijgt dus niet meer de PS+ van de Evo, want de evo heeft een Max 1 PS+ en kan geen PS+ vervangen of toevoegen (want de 1 van de basiskaart heeft die nu).

Vandaar dat je speler nu Finesse Shot + heeft. Want het is altijd basiskaart + evo. En je basiskaart heeft een PS+.

Het spijt me dat ik dit probleem niet helemaal begreep. Nu zie ik wat er precies is gebeurd, en het werkt dus zoals bedoeld.

Ik kan helaas niet helpen met een terugbetaling, of om je EVO ongedaan te maken. 

16 Replies

Replies have been turned off for this discussion

Featured Places

Node avatar for FC 26 Algemene discussie

FC 26 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 7 days ago
132 Posts