Forum Discussion

dieindo's avatar
dieindo
Rising Newcomer
29 days ago
Solved

Schandalig!

Ik ben sinds FIFA 2005 al actief en heb altijd veel plezier gehad in FIFA, ook met de rebranding naar FC. Maar dit slaat echt nergens op. Ik heb nu 2 keer een base Icon Pack geopend en in de eerste 2 maanden van het spel krijg ik 2x DEZELFDE ICON!! Die packs zijn ongelooflijk duur als je (zoals ik) geen geld uitgeeft aan coins of fifa punten. Het zou jullie sieren als ik uit de 52 mogelijke Icons niet PRECIES DEZELFDE KRIJG! Ik hoop dat ik mijn pack opnieuw kan openen, want ik vind dit echt ronduit schandalig!

• Hoi dieindo​,

Het spijt me om te horen dat je teleurgsteld bent met je packs, maar we kunnen die helaas niet herstellen zodat je ze opnieuw kan openen.

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    29 days ago

Hoi dieindo​,

Het spijt me om te horen dat je teleurgsteld bent met je packs, maar we kunnen die helaas niet herstellen zodat je ze opnieuw kan openen.

• dieindo's avatar
    dieindo
    Rising Newcomer
    28 days ago

Dat snap ik, maar kan ik als compensatie niet een nieuwe Icon pack krijgen? Het is toch absurd dat ik een zelfde krijg?

Featured Places

Node avatar for FC 26 Algemene discussie

FC 26 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 4 days ago
107 Posts