Forum Discussion
Hoi noah_balstra,
Hte spijt me om te horen dat je FC 26 niet leuk vindt. Als je wat constructieve feedback hebt over hoe we het spel beter kunnen maken, dan kan ik dat altijd met de teams delen. 🙂
- Robuuzt2 months agoRising Novice
Laten we eerlijk zijn, dat ga je never nooit delen. Niet liegen, dat is niet netjes. Jij bent gewoon een spreekpop voor EA die elke constructieve discussie uit de weg gaat.
- Nr1_Gamer_2 months agoNew Novice
Spel heeft gewoon favorite spelers punt andere lijn. Ik speel al sinds 1998 en sinds Ea Fc is geworden is het spel kapot. Geld erin en je krijgt alles. Favorieten krijgen alles division upps tot spelers van de beste uit het pakket.
Heb genoeg live videos. Waar je het letterlijk ziet. En heb zelf opgenomen videos tijdens mijn spel ervaring. 4-0 voor staan. Op checkpoint staan en nlg verliezen 🤔🤔🤔
Laatste ediditie die ik gekocht heb zeker weten
- Cradle20102 months agoNew Novice
Elle wedstrijd dat ik 2-0 voorsta verandert bij mij de gameplay gewoon. De tegenstander loopt 2x zo snel als mij, ik kan niet meer tackelen. Ik kan niks meer doen... Deze game is gewoon kapot gescript
- AtlasDribbler2 months agoRising Adventurer
Cradle2010 tot over paar weken. Dat is een woord waar ze niet van houden. Maar hey, ze kunnen tegen geen enkele feedback.