Mehmet_emin2005Rising Novice3 months agoviewership beloning niet ontvangenIk heb de eerste livestream van ea fc 26 voor een uur gekeken en de beloningen geclaimd op twitch. Ik heb mijn beloningen nog steeds niet. Mijn account is verbonden met mijn twitch account.
Featured PlacesFC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 2 days ago113 Posts
FC 26 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.Latest Activity: 2 days ago113 Posts
Recent DiscussionsZoeken op rating Ultimate team Hi EA, Is het mogelijk om in te bouwen dat je ook op rating kunt filteren voor SBC's? Geen tenues te verkrijgen Hallo EA, waarom zijn de tenues van Real Madrid, Barcelona en Liverpool niet te verkrijgen op de transfermarkt? Kunnen de tenues van deze topclubs alsjeblieft toegevoegd worden aan FC26? Het is absur...Title update 1.4.0 Ik mis nieuwe gezichten bij deze title update 1.4.0 hebben er meer mensen last van nee hoe kan ik dit oplossen aangezien bij mij de update niet opnieuw te voorschijn komt op mijn account. Gr (CM:...Internationale teams missen, kunnen deze worden toegevoegd? Hallo EA, Heel veel internationale teams missen in FC 26, waaronder Brazilië en België. Maar ook leuke teams zoals Curaçao en Suriname. Is er geen mogelijkheid om deze teams als nog toe te voegen di...Coin whipe / wachten op spelers reactie Beste ea, Door de "bug" (?) In het banning systeem met winter wildcards traden ben ik sinds 23-12-2025 mijn coins kwijt. Het gaat om meer dan 6.300.000 coins... nu ben ik al via de site tegen de ...