Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums FrançaisEA SPORTS FC™
  3. FC 26
  4. FC 26 Problèmes techniques

Forum Discussion

Anis's avatar
Anis
1 hour ago

Cheating

Fix this **bleep** i cant play no more

pc
No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for FC 26 Problèmes techniques

FC 26 Problèmes techniques

Vous avez un problème avec FC 26? Venez ici pour trouver de l'aide sur les soucis connectivité, de performance, les crashs et plus encore.
Latest Activity: 1 hour ago
2,737 Posts

Recent Discussions

• Anis's avatar

Cheating

Fix this **bleep** i cant play no more
    Anis
    1 hour ago
  • Team76's avatar

Déconnection à chaque mi-temps

Bonjour, Je rencontre un problème depuis quelques jours, sur tout les modes de jeu en ligne, à chaque fin de première mi-temps, le menu apparait bien , mais reste figé, les commentaires continuent,...
    Team76
    4 hours ago
  • st_yasco's avatar

code crunchyroll

Bonjour dès que j’utilise mon code 30j gratuit crunchyroll cela ne fonctionne pas on me dis que c’est sans doute expiré ou que je suis pas éligible des solutions ?
    st_yasco
    4 hours ago
  • Martin57380's avatar

club pro bug

bonjour n’arrive pas à me co à club pro j’aimerais jouer avec mes amis car je nais pas acheté le jeu pour pas jouer en club pro je suis ps5 et j’ai acheté le jeu ps4 est j’ai mit la mise à niveau voi...
    Martin57380
    6 hours ago
  • Styliztyk's avatar

[Résolu] Problème de connexion au mode club.

Bonjour, il y a des problèmes de connexion au mode club. À chaque fois que je rentre dedans le chargement se fait normalement et ensuite ça fait une petite pause et me renvoi au menu de base du jeu. ...
    Styliztyk
    6 hours ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago