BorrenbergenNewcomer2 months agoApp werkt niet meer Hallo, sinds 1 dag werkt mijn Companion app niet meer. Ik kan niet meer inloggen/aanmelden. Iemand een idee?
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 15 hours ago276 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 15 hours ago276 Posts
Recent DiscussionsFc26 grijs veld bij ps5 Ik krijg, als ik wil spelen op manager carrière of aftrap, een grijze veld met roze en blauwe spelers tenues? FIFA 25-26 problemen Geachte, Ik schrijf u om een ernstig technisch probleem te melden dat mij verhindert om de game EA Sports FC 25 te spelen op mijn PlayStation 5 Pro-console. Details van het probleem: Wanneer ik h...Elke pot word ik gekickt Elk potje dat ik speel word ik aan het eind van de pot gekickt van FUT is hier iets aan te doen ik kan letterlijk niks meer namelijk Fc 26 ultimate team blijft vastlopen in player pick Ik kom niet in mijn ultimate team op de Nintendo Switch. Na het laden blijft het vastlopen in een player pick scherm, maar bevriest alles. Opnieuw installeren en wachten heeft geen zin. Security violation ( pc ) Ik kom net thuis van me werk, en wil een potje fifa doen, game start normaal op en ik kan in UT mijn team veranderen, maar zodra ik een match start krijg ik deze pop up elke keer. Ik heb niks gedow...