Forum Discussion

nihadkadric's avatar
nihadkadric
Rising Novice
24 days ago

Probleem met aanmelden van mijn fifa account

Goedenmiddag ik he een probleem telkens als ik mijn opgeslagen account wil starten kom ik er niet in dan staat er probeer later opnieuw het is al 2 dagen continue hetzelfde probleem bij mij.

10 Replies

• Goedemorgen ik heb dit ook steeds. Heb jij toevallig al een oplossing gevonden?

• nihadkadric's avatar
    nihadkadric
    Rising Novice
    24 days ago

Het probleem is nog steeds het elfde is nog niet gemaakt helaas

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    23 days ago

Hoi allemaal,

Krijgen jullie die foutmelding als je UT probeert op te starten? Zo ja, ik heb een paar vragen als dat oké is:

• Op welk platform speel je? (PS4, PS5, Steam, EA app, Xbox Series S/X, enz. enz.)
    • Wanneer heb je dit voor het eerst gemerkt?
    • Kan je een schermopname delen van je foutmelding?
  • Jeffdd19's avatar
    Jeffdd19
    Seasoned Newcomer
    23 days ago

Goedemorgen, 

Ik heb hetzelfde probleem helaas geen foto van momenteel. Ik zit op de PS5 merkte dit zondag middag voor het eerst, zaterdagmiddag heb ik nog kunnen spelen. Het begint nu soms ook met het spel opstarten, het icoontje van FC26 blijft laden beneden en soms schiet ik er door heen. Eenmaal in UT is het heel langzaam en wordt ik om de 5x verder klikken eruit gegooid.

• nihadkadric's avatar
    nihadkadric
    Rising Novice
    23 days ago

Bij mij is dit op pc sinds zaterdag en ik speel via ea en steam het probleem is nog steeds niet verholpen zie foto 

• Jeffdd19's avatar
    Jeffdd19
    Seasoned Newcomer
    22 days ago

Hier nog een video en foto, het laden van het icoontje onderin doet die ook in UT mocht ik er ineens toch doorheen komen en is het heel traag. En later de melding!

• nihadkadric's avatar
    nihadkadric
    Rising Novice
    22 days ago

Bij mij is het probleem dat ik helemaal niet meer erin kom in fifa als ik op instellingsbestand klik opgeslagen account zegt die kan niet laden sinds zaterdag al het probleem

• nihadkadric's avatar
    nihadkadric
    Rising Novice
    21 days ago

Het probleem op fifa is nij mij nog niet opgelost ik kom nog ateeds niet verder dan mijn instellingsbestand ik klik erop er staat kan niet laden sinds afgelopen zaterdag op pc en fifa vanuit steam.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    21 days ago

Hoi allemaal,

Bedankt dat jullie dit nog melden! Ik heb een paar foutoplossingen die ik wil delen:

• Probeer om corrupte bestanden te verwijderen in je spel.
    • Als je aan kan melden via de companion/webapp, verwijder dan je squad en bouw die opnieuw (Niet de spelers! Gewoon de squad zelf.)
    • Je kan ook proberen om je persoonlijke instellingen te verwijderen en een nieuwe te maken. Dan verlies je wel je custom controlle-indeling en je voortgang in skill games.

Laat me weten of een van deze stappen lukt.

• nihadkadric's avatar
    nihadkadric
    Rising Novice
    19 days ago

Het probleem gaat nog steeds niet weg op pc heb van alles geprobeerd zoals heel fifa verwijderen opniew downloaden antivirus uitgeschakeld one drive uitgeschakeld en niks werkt voor mij misschien is dit een probleem van ea zelf?

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 5 hours ago
360 Posts