Forum Discussion

NewCastleBoi123's avatar
NewCastleBoi123
Seasoned Newcomer
10 days ago

Menu loopt vast

Als ik spelers in een team wil stoppen, loopt mijn menu vast. Ik kan niet meer bewegen, ik kan ook niet uit het menu, alles loopt compleet vast. Hoe los ik dit op?

6 Replies

• LVTB8487's avatar
    LVTB8487
    Seasoned Newcomer
    7 days ago

Ik had dit vandaag ook al meermaals. Was met Multi-wissel dat het telkens vastliep.

• DJ-SIMPLY78's avatar
    DJ-SIMPLY78
    Rising Newcomer
    7 days ago

Dit is echt verschrikkelijk voor een game die jaar na jaar uit komt en nog steeds niet deftig draait.

Ultimate team gewoon een speler wisselen in je team in club en patat spel freezed.

Je kan niks doen ,behalve herstarten van het spel en weer helemaal opnieuw beginnen, heeft geen nut te wachten want spel blijft zo tot een uur staan.

Geen foutmeldingen!

• Bij mij gebeurt exact hetzelfde, probeer mijn team aan te passen voor gauntlet, basisspelers is geen probleem maar als ik bij mijn wisselspelers kom loopt de game vast als ik een speler probeer toe te voegen, niks doet het meer en kan ik de game weer geforceerd afsluiten, dit probleem speelt sinds woensdagavond 12 november

Ik speel op pc, en dit is al het zoveelste probleem waar ik tegen aanloop, mijn pc moet de game prima moeten draaien maar ik heb de game al meerdere keren opnieuw geinstalleerd omdat  de game weer crashde met de melding`getdeviceremovedreason`, het is elke keer weer afwachten hoe groot de input delay is waardoor het spelplezier tot een dieptepunt is gedaald. Ook nu heb ik de game opnieuw geinstalleerd maar loop weer tegen hetzelfde probleem aan.

• Nordelinho0345's avatar
    Nordelinho0345
    Rising Newcomer
    8 days ago

Bij mij exact hetzelfde heb het net weer gehad en hele spel weer opnieuw opstarten echt frustrerend 

• NewCastleBoi123's avatar
    NewCastleBoi123
    Seasoned Newcomer
    9 days ago

Hoi EA_QueenBee​ ,

ja het betreft Ultimate Team. Het gebeurt als ik een willekeurige speler in mijn team wil plaatsen. Ik krijg geen foutmelding, ik kan dan niets meer doen, alles loopt dan vast.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    9 days ago

Hoi NewCastleBoi123​,

Ik neem aan dat dit om Ultimate Team gaat? Gebeurt dit als je een specifieke speler wisselt, of maakt dat niet uit en het gebeurt met ze allemaal?

Krijg je trouwens een foutmelding, of loopt het gewoon vast totdat je het spel opnieuw opstart?

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.236 PostsLatest Activity: 12 hours ago