Forum Discussion

dewindtsdw's avatar
dewindtsdw
Rising Newcomer
24 days ago

Pre-order bonussen nog steeds niet ontvangen

We zijn ondertussen al een week verder in het spel, ik kan spelen zonder problemen maar heb nog niks ontvangen van mijn pre-order bonussen. De pre-order vond plaats op 12 augustus, dus ik ben nog ruim voor de deadline waarop ik kon pre-orderen om de bonussen te ontvangen.

Ik heb hier extra voor betaald en ondanks hulp in de chat, nog niks ontvangen.  Ik word doorgestuurd naar Xbox help en die sturen mij dan terug naar EA help. Waarom is er geen duidelijke communicatie om dit op te lossen? 

2 Replies

• dewindtsdw's avatar
    dewindtsdw
    Rising Newcomer
    20 days ago

Bedankt voor het antwoord. Ik heb spel op 12 augustus gekocht, de ultimate editie. Wilde graag alle bonussen om het spel te starten, maar kon enkel een week vroeger op het spel, verder niks. Ondertussen nog steeds niks ontvangen. 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    24 days ago

Hoi dewindtsdw​,

Hier op de forums kunnen we niet in accounts kijken, dus we kunnen hier ook niet echt helpen met je vermiste bonussen helaas. Maar misschien kan ik wel helpen om uit te vinden wat er mis is gegaan. Je hebt het spel dus 12 augustus gekocht, en je hebt helemaal niks gekregen? Heb je de Ultimate of de Standaard editie van het spel gekocht?

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.185 PostsLatest Activity: 52 minutes ago