Forum Discussion

lydiaroofvogel's avatar
lydiaroofvogel
Rising Rookie
23 days ago

Ultimate gauntlet 3

Sinds 29 oktober heb ik het probleem dat als ik gauntlet ronde 3 in ga dan kan ik de wedstrijd gewoon normaal spelen, maar zodra de wedstrijd is afgelopen krijg ik de melding ‘cant connect To ultimate team, you Will now be returned To the Main menu.’ Sinds gisteravond kom ik hierdoor nu al 15 uur ultimate team niet in. Iemand anders hetzelfde probleem? En zo ja, ook een oplossing? Want ik word er een beetje gek van dat die gasten van EA je nooit helpen met deze problemen

2 Replies

• Dalo99's avatar
    Dalo99
    Rising Newcomer
    22 days ago

Hallo, ik heb net hetzelfde probleem. Ik heb al alles geprobeerd tot het spel verwijderen en opnieuw installeren maar niks helpt. Ook bij mij reageert EA niet. Ik vind ook nergens een oplossing voor het probleem 

• lydiaroofvogel's avatar
    lydiaroofvogel
    Rising Rookie
    22 days ago

Ik heb precies hetzelfde, ook al geprobeerd om het spel te verwijderen maar dat was zonder succes. Niemand bij EA lijkt er iets om te geven. Hoe gaan we nu ooit onze WL en Gauntlet af krijgen? We missen zoveel goede rewards, mag hopen op goede compensatie.

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.237 PostsLatest Activity: 4 minutes ago