Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. EA SPORTS FC™
  4. FC Mobile

Forum Discussion

Romaric666's avatar
Romaric666
Rising Newcomer
9 months ago

Bug défi RAMADAN

I opened the RAMADAN challenges but I haven't played any matches and they say I've used up all my attempts. I don't understand anything. 

No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for FC Mobile

FC Mobile

Vous jouez à EA SPORTS FC™ MOBILE? Parlez de votre expérience sur ces forums communautaires.
Latest Activity: 2 hours ago
819 Posts

Recent Discussions

• a3lz5omys6zj's avatar

Un mode a oublié

Le mode carrière un mode a oublié qui es es fait réservé a une certaine élite de joueurs, vu les adversaires avec des équipes très forte même de plus en plus forte a chaque amélioreration du jeu es ...
    a3lz5omys6zj
    2 hours ago
  • a3lz5omys6zj's avatar

Mode multi attaque

Un mode ou il devient inutile de jouer ni même d essayer de jouer pour perdre ces grosses équipes favoriser par leur puissance. Cela devient inutile d essayer tu comprends très vite que tu ne peux pl...
    a3lz5omys6zj
    3 hours ago
  • n3azvkf8rzpa's avatar

Bug offre gemmes

Bonjour j’ai fais l’offre des gemmes et il n’y a pas les gemmes sur mon compte
    n3azvkf8rzpa
    6 hours ago
  • e3dfoyplsljv's avatar

Problème avec le badge de l’événement Festive Fixtures (Niveau 3)

J’ai équipé le **badge de l’événement Festive Fixtures – Niveau 3** dans mon équipe, mais la **note globale de mon équipe (OVR) n’a pas augmenté de +1** comme prévu. J’ai redémarré le jeu et vérif...
    e3dfoyplsljv
    19 hours ago
  • Sidiki9944's avatar

Retrouve mon compte

Comment je peux retrouver mon compte
    Sidiki9944
    1 day ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.