Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
English (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. EA SPORTS FC™
  4. FC Mobile

Forum Discussion

misterb429's avatar
misterb429
Newcomer
1 day ago

Erreur connexion 0x00000001

Bonjour je voulais lancer le jeux sa me fait erreur de connexion du coup j’aimerai savoir si je suis le seul 

[Moved to FC Mobile FR. Please review our guidelines regarding language posts - CM]

ios
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• v7zsgr08gjh6's avatar

Je veut supprimer mon compte fc mobile

Je veut supprimer mon compte fc mobile
    v7zsgr08gjh6
    51 minutes ago
  • w2hjvon5e8r1's avatar

fc mobile erreur téléchargement ressources

J’ai remarqué un but très récurent lorsque je lance mes matchs de division rivals je vous prie d’y remédier je joue sur iPhone 12
    w2hjvon5e8r1
    1 hour ago
  • 6raywf3xqga2's avatar

Trop de lague

Bonjour je reviens encore pour les mêmes problèmes il y a toujours des lague en face a face et de défaite dans le mode manager 😡 avec des scénarios Naz s'il faut que je perd des matchs que ça soit u...
    6raywf3xqga2
    18 hours ago
  • omland2's avatar

Faf quel est le pourcentage de tricheurs

Bonjour, C’est devenu difficile de faire des face à face vu le nombre de tricheurs -joueurs qui sont boostés -passes réussi à plus de 80% -fautes on se croirait dans un match de mma -tirs et...
    omland2
    1 day ago
  • misterb429's avatar

Erreur connexion 0x00000001

Bonjour je voulais lancer le jeux sa me fait erreur de connexion du coup j’aimerai savoir si je suis le seul [Moved to FC Mobile FR. Please review our guidelines regarding language posts - CM] ...
    misterb429
    1 day ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago