Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. EA SPORTS FC™
  4. FC Mobile

Forum Discussion

4e8arjzgo4mm's avatar
4e8arjzgo4mm
Newcomer
15 days ago

Quand je veux allé dans un club ça me met erreur inconnue

Bonjour, je suis venu là car quand je veux allé dans une ligue ça me met erreur inconnue 

android
No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for FC Mobile

FC Mobile

Vous jouez à EA SPORTS FC™ MOBILE? Parlez de votre expérience sur ces forums communautaires.
Latest Activity: 5 minutes ago
812 Posts

Recent Discussions

• Barjoe's avatar

Joueur perdu

J’ai acheté plein de joueurs et je les ai tous perdus [Moved to FC Mobile FR. Please review our guidelines regarding language posts - CM]
    Barjoe
    5 minutes ago
  • bibi23140's avatar

Injustice

Comment vous expliquez qu'avec 350 000 gemmes je ne packs pas 1 seul 117 et que la plupart des comptes en ont eu 1 avec les drafts offerts? Vous cherchez à virer vos gros joueurs? Edit: Moved thr...
    bibi23140
    1 hour ago
  • zz5m35md9h0l's avatar

Ovr problem

I'm a 120 ovr team and I have just completed the premier League badge today but my ovr didn't want up?
    zz5m35md9h0l
    2 hours ago
  • a3lz5omys6zj's avatar

Niveau très élevé

La ont devient a un niveau tellement haut très élevé ou tous es mélanger, et surtout ou cela devient de plus en plus compliqué de jouer contre certains adversaires, qui vu les défaites, l Injouabilit...
    a3lz5omys6zj
    6 hours ago
  • r152024's avatar

Division rival

Je n'arrive plus à jouer les matchs de division rival depuis la semaine 4 des festivités. Comment faire ?
    r152024
    1 day ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.