7 years ago
Kan er iemand helpen
Vandaag twee spellen gekocht need for speed shift en hot pursuit, geen enkel spel werkt bij shift melding (er is een probleem met de licinsieserver) en bij hot pursuit directx installatie probleem
Vandaag twee spellen gekocht need for speed shift en hot pursuit, geen enkel spel werkt bij shift melding (er is een probleem met de licinsieserver) en bij hot pursuit directx installatie probleem
Hey @will-deck,
Waar heb je de spellen gekocht?
Aangezien er een probleem is met de licenties, zal je contact op moeten nemen met onze helpdesk.
We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.
- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/
Ik heb zelfde probleem. alleen als ik wil bellen moet ik meer dan een uur wachten. voorheen binnen een kwartier.
Laat ik een terugbel verzoek word ik nooit terug gebeld. Dus oplossen is er niet bij.
Helaas. werkt niet. kreeg wel even draaiend. vraagt ie om de originele cd. erin maar hij start niet verder.
Zie geen repareren bij oud spel. Zonde.
Kan iemand bellen
Ik krijg steeds meer hekel aan Origin.
Als je iets wilt installeren ben je helemaal afhankelijk van ze. Spel werkt niet, geld kwijt en ja dan maar jammer
Verbeter je ondersteuning eens.
Ja alleen shift.
Hij blijft de melding geven dat de licentieserver niet kan worden benaderd
ik had nog een versie gekocht omdat ik samen met een neefje vroeger speelde op mijn 2 pc's. Daar hij er niet meer gebruik van maakt heb ik deze geinstalleerd en hij draait wel.
Toch staat bij serienummer he andere serienummer
Bedankt.
Wat ik bedoel is dat hij in origin zelfde code geeft als de originele. en hij vraagt niet naar de andere code.
Alleen als ik wil spelen met mijn account op de eerste (die ik trouwens ook op dvd heb maar die ik heb verzilverd in origin, en daar staat zelfde code) dan kan ik niet mijn oude profielen gebruiken omdat ik dan niet online kan.
Ik hoor graag wat van je.
Als ik ea bel moet ik een uur wachten. toch beetje te gek he.
groet