7 years ago
Kan er iemand helpen
Vandaag twee spellen gekocht need for speed shift en hot pursuit, geen enkel spel werkt bij shift melding (er is een probleem met de licinsieserver) en bij hot pursuit directx installatie probleem
Vandaag twee spellen gekocht need for speed shift en hot pursuit, geen enkel spel werkt bij shift melding (er is een probleem met de licinsieserver) en bij hot pursuit directx installatie probleem
@Xpander2008 Het is een beetje druk op het moment, dus vandaar de langere wachttijden.
In Origin kan je alleen spelen met hetzelfde account en als hij de juiste code niet pakt op hetzelfde account met dezelfde code, gaat er iets niet goed.
Ik probeer nog wat extra info te krijgen aangezien ik meldingen krijg van meerdere spellen van meerdere spelers.
Heb je voor mij ook een screenshot van de foutmelding?
jazeker. zie bijlage
Dat heb ik al gedaan. Ik zelf ben systeem beheerder en kijk altijd eerst naar oplossingen via internet. Maar dat helpt niet wat daar staat bij mij. Hij blijft het vragen
Het gaat trouwens om nfs shift 1
dat was stom van me. Ik zoek even
Gevonden doe hem er nu bij. Sorry
he Jason
Heb je nog iets gevonden.?
@Xpander2008 Nee, verder nog geen antwoord gehad hierover ☹️
Installeer je het spel op jouw C schijf of op een andere schijf?
ik heb alle games van origin (alle NFS spellen ) op mijn F: schijf staan. Via Origin installeer ik de games. Ik heb maar een kleine SSD in pc