Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
10 years ago
Solved

PvZ GW

Hola,mi motivo por el que me dirijo a ustedes es por el plants vs zombies Garden Warfare 2 al parecer ustedes han decidido sacar este juego para la next gen es decir PC,PS4 y Xboxone pero no lo han decidido sacar ni para play 3 ni xbox360 yo creo que deberías también sacarlo para esas plataformas ya que la gente que compro el pvz 1 quisieran comprar el pvz 2 pero no pueden porque no tienen estas consolas ya sea por dinero o lo que sea y pienso que ya que sacáis la segunda parte de este magnífico juego al menos podrían sacarlo para las plataformas del pvz 1 porque todos los que no cuentas con esas consolas querrían comprarlo para la ps3 o xbox360 y si pensáis que esta opinión es solo mía os equivocáis ya que he estado hablando con amigos míos y ven mal esto de dejar a la ps3 y xbox360 tiradas y bueno pensad que hay gente que ha gastado dinero en el pvz 1 y que seguramente estén ansiosos por el pvz 2 y por comprar hay también bueno gracias.
Saludos.
  • Anonymous's avatar
    Anonymous
    10 years ago

@Ederpt34 At this stage of our "Answer HQ", support for this board is only offered in English. We want to expand our board; it is possible that we have multi-language in future.

Before we can support our heroes in several languages, please write your post in this language only.

I closed this thread, but please feel free to open a thread in above mentioned languages regarding this issue. 

Cheers

Basti

1 Reply

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    10 years ago

@Ederpt34 At this stage of our "Answer HQ", support for this board is only offered in English. We want to expand our board; it is possible that we have multi-language in future.

Before we can support our heroes in several languages, please write your post in this language only.

I closed this thread, but please feel free to open a thread in above mentioned languages regarding this issue. 

Cheers

Basti

About Plants vs. Zombies™ Franchise Discussion

Zombies trying to enter your house? Keep them in check and discuss the best gardening techniques on the community forum.27,672 PostsLatest Activity: 15 minutes ago