Forum Discussion

fraaivrep7d5's avatar
fraaivrep7d5
Rising Rookie
2 months ago

Sumiu tudo da minha conta!

Tenho o PVz2 onde comprei vários créditos! Na fase da arena, caindo o tempo todo, desinstalei e instalei de novo e todos os dados e fases sumiram!!!

Edit: Moved thread to Portuguese language PvZ forums. -CM

18 Replies

• fraaivrep7d5's avatar
    fraaivrep7d5
    Rising Rookie
    1 month ago

I'm still having the same problem without a solution! I've already replied to more than 20 standard emails without a resolution! I've bought dozens of credits and the problem persists! I've already opened a support ticket, sent screenshots, videos, and account details, and nothing has been resolved so far! How much longer should I wait? I've been dealing with this same issue for two months!

• fraaivrep7d5's avatar
    fraaivrep7d5
    Rising Rookie
    1 month ago

Yes! Android!  I'm still having the same problem without a solution! I've already replied to more than 20 standard emails without a resolution! I've bought dozens of credits and the problem persists! I've already opened a support ticket, sent screenshots, videos, and account details, and nothing has been resolved so far! How much longer should I wait? I've been dealing with this same issue for two months!

• qNKPN102Eia8's avatar
    qNKPN102Eia8
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

Também estou com o mesmo problema. Já tinha conta vinculada no google play, e-mail vinculado e quando fui instalar em um novo dispositivo não tenho progresso recuperado. Tenho prints de prova e conquistas no google play para provar que minha conta já existia.

• LutarFortes's avatar
    LutarFortes
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

Alguém viu eles respondendo sobre esse problema ? Qual possível solução? Nada de resposta. Poxa vida. 

• fraaivrep7d5's avatar
    fraaivrep7d5
    Rising Rookie
    1 month ago

Estou a 2 meses e sempre recebo emails padrões. EA_Edu​  EA_Cath​  simplesmente somem!
    Eu paguei, enviei evidências, mas o pouco caso atravessa fronteiras!

Featured Places