Forum Discussion

fighter-501's avatar
7 years ago

Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

Goedendag,

Lees dit alsjeblieft rustig en goed. Ik ga niet meerdere dingen steeds herhalen omdat er niet goed gelezen word, tenzij ik onduidelijk ben. Geef dit dan ook alsjeblieft aan.

Ik heb al letterlijk een jaar heel vaak connectie problemen met SW BF2 op PS4. Als eerst wil ik heel duidelijk aangeven dat de enige games waar ik vaak connectie problemen mee gehad heb of nog heb alleen games gemaakt en/of gepubliceerd bij EA zijn. Elke andere online multiplayer game niet. Daarbij komt dat ik alles al geprobeerd heb, vaak contact gehad heb via Twitter met EA Help en eindelijk na heel lang iets serieus genomen worden en ik ben hier naar toe verwezen. Mijn PS4 heeft NAT Type 1, dus alle benodigde poorten zijn open = geen port forwarding nodig. Ik weet wel iets van ICT, niet heel veel. Het gaat om error 216. Als ik SW BF 2 op PS4 Pro wilt spelen en start gelijk een online mode, dan krijg ik elke keer error 216.

Dat is vaker gebeurd sinds ik de game heb. Periodes met de error en periodes zonder. De laatste maanden had ik nauwelijks tot geen problemen tot de alle eerste update van Capital Supremacy (Geonosis). Sindsdien heb ik error 216 elke keer wanneer ik gelijk online wil met de game. 

De enige oplossing die werkt, maar heel irritant is leg ik hieronder uit. Ook voeg ik een screenshot mee van iemand die hier ooit op het forum de oplossing geplaatst heeft.

- Star Wars Battlefront 2 opstarten op PS4

- Geen multiplayer, eerst een offline arcade mode spelen

- Als het afgelopen is dan naar online Multiplayer

- En dan ineens geen error 216 meer en Online Multiplayer werkt

Heel lang zei EA dat het mij ISP is, en mijn internet connect zelf. Ik geloofde dat al niet, nu al helemaal niet meer.

Wat ik zou willen nu? -> Het enigste wat ik nu wil is dat EA intern naar dit probleem kijkt en gaat oplossen. Ik heb alles al geprobeerd en niks werkt behalve die oplossing wat ik zei. Ik neem geen leugens meer aan van EA.

Ik ga heel kort reageren op de mensen die met allerlei oplossingen komen, de reden waarom lijkt me duidelijk. Mijn excuses dat het zo moet, maar ik ben het spuugzat. Dit is voor EA zelf bedoeld, niet naar mensen van het Forum zelf. Echt naar de mensen die er daadwerkelijk wat mee kunnen. Ik verwacht ook dat EA er sowieso iets aan gaat doen.

Groet,

Johan

40 Replies

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.255 PostsLatest Activity: 2 months ago