Forum Discussion
Jeg er enig i den overdrevne flirte ri. Jeg har også altid haft problemet i mit spil. (Har spillet sims4 siden det udkom.) For længe siden havde jeg en episode (juleaften) manden var pludselig i saunaen med sviger faderen, vupti - fuld romantik. Ødelagt familie. Jeg lukkede spillet ned uden at gemme. Flere spildte spilletimer. Sauna har ikke været i mit hus siden. Dengang havde jeg ikke en juleaften med bedsteforældre på besøg uden en evindelig flirte ri, og serenadesang. Samme flirten også i forhold til børn.
Nuværende er jeg begyndt at afstille deres romantiske interesse inde i LES. Kun interesseret i Juhuu. Når begge parter har de efterfølgende kun 2 interaktioner i romantik. Herefter kan jeg vælge at blive juhuu partnere. Der giver et helt uromantisk, men kærligt forhold. Der kan også vælges "få et barn". Så de kan altså blive forældre. Jeg gør dem til ægtefæller i LES.
Altså ikke flere romantiske bryllupper hos mig.
ALLIGEVEL, selv om bedsteforældre, venner og sågar rancharbejdere har samme indstilling, så hænder det fortsat at de kommer til huset, top romantiske. I vores danske forhold, ville de - i samværet med mine børn - straks blive anholdt for pædofili. Min teenagerdatter blev udsat for en meget kort henvendelse fra en ukendt teenager, der "pustede hjerter" i hovedet på hende, og vupti, havde de fuld romantik. Dette på trods af, at hun ikke var tiltrukket af piger.
Selv om denne indstilling stort set fjerner den daglige flirte, så er den åbenbart så vigtig en del af EA's indstilling til sex/kærlighed, at den ikke kan fjernes. Jeg er fuld af undren, og foragt overfor denne holdning.
Jeg ved der er børn ned til 11-12 års alderen der spiller SIMS. Jeg forstår ikke det ikke bliver stoppet.
- simsplayer8189 months agoHero@birti67 Hi there, we're asked only to post in English here on AHQ if that's ok.
- f521fed862ee76539 months agoRising Adventurer
Having the same issue, more often recently, and the culprit is often an NPC who simply shows up flirty. I've had to back out of the game without saving three times in the last week. One of my sims had to ask her mother-in-law to "just be friends" because they developed a romance bar. No loyal traits involved, no free love NAP, no mods, on PS5. All expansions except MWS and a few kits.
- simsplayer8188 months agoHero
I don't want to pour cold water on the new pack...just on my Sims, but I really hope this is going to be tuned before the release of Lovestruck. My Sim was just at the gym on a treadmill and a flirty Townie joined her chat with her in-laws, she gained a romantic relationship against her romantic preferences and with a much younger Sim she'd never met. It was virtually instant. The chat with her brother's family became awkward too.
It doesn't fit in with her back story and she's not exploring romantically. She's a solo independent Sim with no romantic interests at all. I had to exit without saving and start over.
It also happened to my Celebrity Sim at the Starlight Awards in another autonomous group conversation that I kept trying to clear from the queue. In that case it was a random Sim that wasn't important in my game so I just deleted them altogether. Again it was against the romantic preferences with a Sim who isn't exploring romantically.
About The Sims 4 Bug Reports - Archive
Recent Discussions
- 12 hours ago
- 20 hours ago
- 21 hours ago