Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
3 years ago@Lotje1981, inderdaad ja, vind ik persoonlijk zelf ook. Mocht je de pack aanschaffen en feedback hebben trouwens, voel je natuurlijk altijd vrij om dit hier op het forum te delen! 🙂
Lotje1981
3 years agoNew Ace
@EA_Leeuw schreef:
@Lotje1981, inderdaad ja, vind ik persoonlijk zelf ook. Mocht je de pack aanschaffen en feedback hebben trouwens, voel je natuurlijk altijd vrij om dit hier op het forum te delen! 🙂
Ik was het wel van plan. En misschien ga ik wel een review schrijven, al heb ik dat nooit eerder gedaan
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @Lotje1981,
Als je dat zou willen doen, die review schrijven, graag. Ik ben ook benieuwd wat jij ervan vindt.
- Lotje19813 years agoNew Ace
Den ga ik het zeker doen. Ik probeer er dan ook screenshots van te maken. Ik ben ook erg van details, dus dit komen er ook in. Ha ha.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@Lotje1981, leuk, ik kijk ernaar uit! :D
- 3 years ago@Trismagistos hoe schrijf je een review en waar kan ik dit doen? Ook over andere pakketten, ik heb er namelijk veel (bijna allemaal op de kits na). Groetjes Monique (monki)
- Lotje19813 years agoNew Ace
@monique23051Ik schrijf hem gewoon via word. Hoe ik hem later ga plaatsen zie ik dan wel weer als ik de review voltooid heb.
About De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.411 PostsLatest Activity: 5 months ago
Recent Discussions
- 21 days ago
- 21 days ago
- 21 days ago
- 27 days ago