Forum Discussion
@EA_Leeuw schreef:
@Lotje1981, inderdaad ja, vind ik persoonlijk zelf ook. Mocht je de pack aanschaffen en feedback hebben trouwens, voel je natuurlijk altijd vrij om dit hier op het forum te delen! 🙂
Ik was het wel van plan. En misschien ga ik wel een review schrijven, al heb ik dat nooit eerder gedaan
Hey @Lotje1981,
Als je dat zou willen doen, die review schrijven, graag. Ik ben ook benieuwd wat jij ervan vindt.
- Lotje19813 years agoNew Ace
Den ga ik het zeker doen. Ik probeer er dan ook screenshots van te maken. Ik ben ook erg van details, dus dit komen er ook in. Ha ha.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@Lotje1981, leuk, ik kijk ernaar uit! :D- Trismagistos3 years agoHero
hey @Lotje1981,
Hier heb je alvast een voorproefje van wat je allemaal kunt verwachten. Dit is de Sims Live Stream van 15 juli.
Hopelijk kan je je op basis van deze informatie vast voorbereiden. Ik ben alvast voorbereid op de vele vragen die we hier zullen moeten beantwoorden en op de problemen die spelers zullen tegenkomen met verouderde en onbruikbaar geworden CC en Mods.
Het standaard advies zal dan ook zijn: 'Houd de mods voorlopig maar uitgeschakeld!. Test de aanwezige mods op een nieuw spel voordat je verder speelt met oude saves.
Ik ben zeker benieuwd wat jij van de komende spel opties vindt!
- 3 years ago@Trismagistos hoe schrijf je een review en waar kan ik dit doen? Ook over andere pakketten, ik heb er namelijk veel (bijna allemaal op de kits na). Groetjes Monique (monki)
- Lotje19813 years agoNew Ace
@monique23051Ik schrijf hem gewoon via word. Hoe ik hem later ga plaatsen zie ik dan wel weer als ik de review voltooid heb.
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @monique23051,
Ik denk niet dat er echt regels zijn voor het schrijven van een review. je kunt dus zelf bepalen wat je wilt schrijven en hoe.
Dit idee is eigenlijk spontaan ontstaan naar aanleiding van een reactie van mij op het uitbreidingspakket Middelbare School (High School Years) Die reactie had te maken met het feit dat het pakket vooral is gebaseerd op het Amerikaanse schoolsysteem en dat de Nederlandse middelbare scholen heel anders werken.
@Lotje1981 wilde wel ervaringen delen en dat wordt zeker toegejuicht. Als jij dat ook wil voor dit pakket dan kan dat prima hier.
Als je andere pakketten wilt bespreken dan kan je een nieuw onderwerp beginnen of je kunt bijvoorbeeld in de tijdlijn opzoek naar de introducties van de community managers van de pakketten of mijn reactie op de livestreams van De Sims over die pakketten.
Voorheen hadden we op het De Sims bord meer categorieën. maar niet zoveel als op het Engelstalige bord: The Sims 4 | Forum | EA Answers HQ | EN Daar hebben we een Algemene discussie en terugkoppelingscategorie. Als er hier voldoende animo voor blijkt te zijn dan kunnen we dat misschien vragen of de community managers dat ook hier willen introduceren.
Veel plezier met spelen en met schrijven. 😉
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 21 days ago
- 21 days ago
- 21 days ago
- 27 days ago