Forum Discussion
hey @Lotje1981,
Hier heb je alvast een voorproefje van wat je allemaal kunt verwachten. Dit is de Sims Live Stream van 15 juli.
Hopelijk kan je je op basis van deze informatie vast voorbereiden. Ik ben alvast voorbereid op de vele vragen die we hier zullen moeten beantwoorden en op de problemen die spelers zullen tegenkomen met verouderde en onbruikbaar geworden CC en Mods.
Het standaard advies zal dan ook zijn: 'Houd de mods voorlopig maar uitgeschakeld!. Test de aanwezige mods op een nieuw spel voordat je verder speelt met oude saves.
Ik ben zeker benieuwd wat jij van de komende spel opties vindt!
- Lotje19813 years agoNew Ace
Ik ben nu best wel benieuwd wanneer ik hem kan gaan downloaden het is al bijna 19:00 uur.
- Trismagistos3 years agoHero
Hopelijk heb je het uitbreidingspakket al kunnen downloaden @Lotje1981!
Houd er rekening meet dat er hier en daar nog wat kinderziektes zullen zijn. Maar hopelijk heb je daar met je tieners geen last meer van. 😛
Neem de tijd om een reactie te geven want het spel zit vol verborgen grapjes (tenminste dat heb ik gehoord)
Veel succes en ik ben benieuwd
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
- Lotje19813 years agoNew Ace
Jazeker, ik heb al gespeeld. De spulletjes in bouwen en kopen zijn zeer stijlvol. En zitten echt prachtige meubels in, maar ook super flitsende electronica.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 21 days ago
- 21 days ago
- 21 days ago
- 27 days ago